Офіс


ОФІС

Аналітик


Що ми очікуємо від Вас:

  • Бажання навчатися та пізнавати нове;
  • Аналітичній склад розуму, вміння працювати з великим об'ємом даних
  • Вищу освіту (фінансову, математичну, програмування);
  • Вміння працювати в програмах 1С (структура даних)
  • Excel (Power Query, Power Pivot, DAX);
  • Google Sheets
  • SQL (початкові знання та бажання навчатися);
  • Буде плюсом Power BI, Python, R, ETL, SQL, MDX
Що потрібно робити:

  • Моделювання, автоматизація управлінської звітності;
  • Планування та бюджетування
  • Підтримка існуючих та приймати участь в створенні нових звітів (Excel, SSRS, Power BI, Google Sheets, Google Data Studio);
  • Написання запитів з ms sql, my sql, postgre sql, OLAP;
  • Контроль вивантаження даних, верифікація даних
Ми пропонуємо:

  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Можливість навчання та розвитку;
  • Місце роботи офіс м.Турбоатом, графік роботи гібрідний
  • Цікаві завдання та приймання участі в розробці звітності
  • Оплата за результатами співбесіди

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Директор власного виробництва 




Вимоги до кандидата:


  • Рівень освіти: вища
  • Досвід роботи на аналогічних посадах від 2-х років
  • Знання 1С 8 УТП, 1С 8.2, МS Office
  • Досвід категорійного управління та ціноутворення
  • Знання сучасних тенденцій розвитку напрямку
  • Системність та стратегічне мислення
  • Інноваційність
  • Готовність до відряджень
  • Наявніть автомобіля
Обов’язки:

  • Організація виробничого процесу
  • Забезпечення планових показників ефективності і конкурентоспроможності продукції ВВ (кулінарія, пекарня, м'ясне виробництво)
  • Організація регулярного процесу підготовки і тестування нових видів продукції для запуску у виробництво
  • План введення новинок
  • Глибокий і постійний аналіз асортименту і цінової пропозиції конкурентів на аналогічну продукцію.
  • Визначення вимог до якості сировини, організація пошуку і вибору постачальників сировини, а, також, вхідного контролю якості.
  • Розробка і реалізація, спільно з відділом маркетингу, плану по просуванню продукції ВВ.
  • Підбір виробничого устаткування і інвентаря, що забезпечує необхідні об'єми виходу продукції належної якості по вибраних технологіях.
  • Формування вимог до закупівлі технологічного устаткування, організація його експлуатації.
  • Підбір і навчання виробничого персоналу.
Умови праці:

  • Участь в цікавих проектах Компанії
  • Можливість навчання та розвитку
  • Оплата за результатами співбесіди

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Project Manager


У нашій компанії є чудова можливість для Project Manager з проактивним ставленням до роботи, хорошим аналітичним складом розуму та відмінними навичками управління людьми.

Тож якщо ви готові до завдань, які розкриють ваш потенціал, ми будемо раді запросити вас до нашої команди та забезпечити всім необхідним для професійного зростання та досягнення нових цілей.

Що ми очікуємо від Вас:

  • Досвід роботи від 1 року на посаді менеджера проектів в ІТ - бажано retail;
  • Відмінні комунікативні навички, вміння впливати на людей, лідерські якості;
  • Здібності хорошого аналітика та швидкого навчання;
  • Сильні навички управління ризиками;
  • знання 1С;
  • Здатність підтримувати високий рівень організації та уважність до деталей.
Що потрібно робити:

  • Розвиток відносин з клієнтами: щоденна комунікація, розвиток взаємодії, проектні переговори тощо;
  • Надання точної та своєчасної інформації, даних та звітів щодо статусу, діяльності та результатів проекту;
  • Переконатися, що кожен проект відповідає бізнес-цілям клієнта;
  • Орієнтуватися на якість та результати;
  • Створювати проектну документацію та підтримувати її в актуальному стані.
  • Моделювання, автоматизація управлінської звітності;
  • Планування та бюджетування
  • Підтримка існуючих та приймати участь в створенні нових звітів (Excel, SSRS, Power BI, Google Sheets, Google Data Studio);
  • Написання запитів з ms sql, my sql, postgre sql, OLAP;
  • Контроль вивантаження даних, верифікація даних
Ми пропонуємо наступні переваги:

  • Роботу в компанії, яка активно розвивається і надає можливості для кар'єрного зростання.
  • Можливість розвиватись всередині компанії і отримувати нові навички та знання.
  • Своєчасну та стабільну заробітну платню.
  • Корпоративні знижки на кулінарію та випічку.
  • Дружній колектив та підтримку колег.
  • Бонуси за приведених у компанію друзів.
Прохання в резюме вказувати рівень бажаної заробітної плати

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Помічник категорійного менеджера


Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи оператором обліку, товарознавцем в данній категорії або помічником категорійного менеджера від 1-х року;
  • Досвід роботи в рітейле обов'язково;
  • Знання асортименту групи товарів;
  • Впевнений користувач ПК (работа в MS Office, Internet, 1С);
Обов'язки:

  • Планування закупок, узгодження умов с постачальниками;
  • Аналіз конкурентів;
  • Аналіз глобальних (сезонних) змін в категорії трендів;
  • Виконання планових показників
Ми пропонуємо наступні переваги:

  • Роботу в компанії, яка активно розвивається і надає можливості для кар'єрного зростання.
  • Можливість розвиватись всередині компанії і отримувати нові навички та знання.
  • Своєчасну та стабільну заробітну платню.
  • Корпоративні знижки на кулінарію та випічку.
  • Дружній колектив та підтримку колег.
  • Бонуси за приведених у компанію друзів.

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Smm-фахівець



Ми очікуємо:


  • Досвід роботи на аналогічній посаді обов'язковий від 1- го року, сфера послуг, онлайн-магазини, рітейл, продажі
  • Знання можливостей і обмежень соціальних медіа, правила комунікацій в соціальних мережах Instagram, Facebook, Tik Tok (бажано!)
  • Практичний досвід в просування контента, в збільшенні обхватів і проведенню рекламних кампаній
  • Досвід ведення таргетірованной реклами, розуміння принципів проведення рекламних кампаній
  • Здатність створювати унікальний, нетривіальний контент для залучення нової аудиторії
Обов'язки:

  • Аналіз ринку, аудиторії і конкурентів;
  • Розробка стратегії по просуванню в мережі;
  • Просування в мережі в локальних пабліках;
  • Постановка завдань по генерації і оформленню контента: текст, фото, відео;
  • Залучення підписчиків, збільшення аудиторії;
  • Формування і підвищення лояльності до бренду;
  • Комунікація з підписчиками;
  • Моніторинг ефективності просування сторінок;
  • Робота із згадками бренду в соціальних мережах, маркетинг репутації
Ми пропонуємо:

  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Графік роботи дистанційно (09.00-18.00)
  • Проживання обов'язково м .Харків
  • Оплата за результатами співбесіди

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Фахівець відділу мотивації та заробітної плати


Вимоги до кандидата:


  • Вища освіта (економіка підприємства, управління персоналом, фінанси)
  • Вміння знаходити тенденції та складання висновків;
  • Знання MS Excel на середньому рівні (формули, великі масиви даних, без макросів), Word, PowerPoint,1С/BAS;
  • 1С — знання не впевненному рівні                                                                                                                                                                
Обов’язки:

  • Створення структури з аналізу виконання KPI (план-факт);
  • Перегляд мотивацій (офіс, роздрібна мережа) на основі проведеного аналізу;
  • Удосконалення системи нарахування заробітної плати співробітникам розподільчого центру, роздрібної мережи та виробництво

Ми пропонуємо:

  • Можливість розвиватися та реалізовувати свої ідеї.
  • Конкурентоспроможну заробітну плату
  • Дружню та професійну робочу атмосферу. 

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Категорійний менеджер власної торгової марки


Ми очікуємо:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років в роздрібній мережі, продуктовий рітейл, виробництві, власної торгової марки
  • Знання 1С, MS Office
  • Збільшення частки власної торгової марки у товарообігу мережі
  • Розвиток (просування, підвищення впізнаваності) власної торгової марки, мережі
  • Знання виробничих процесів, калькуляції та формуванні виробничої собівартості
  • Розуміння ринку упаковки та поліграфії
  • Знання трендів розвитку упаковки та дизайну споживчих товарів та продуктів харчування
  • Тренди розвитку ринку споживчих товарів
  • Вміння працювати с договорами, знання законодавства про реєстрацію торгових марок, знаків та маркування товарів, що випускаються

Що потрібно робити:

  • Організація регулярного контролю якості та просування власної торгової марки
  • Вміння вибудовувати довгострокові стосунки з клієнтом на вигідних для компанії умовах, укладення контрактів
  • Пошук виробників, навички ведення переговорів на вигідних для компанії умовах
  • Укладання контрактів, організація регулярного контролю якості власної торгової марки, просування власної торгової марки
  • Аналіз ринку конкурентів, потреб споживачів
  • Виконання планових показників
Компанія пропонує:

  • Роботу в стабільній компанії — лiдер роздрiбної мережі;
  • Дружню і цілеспрямовану команду;
  • Можливий віддаленний формат роботи
  • Можливість професійного зростання;
  • Корпоративне навчання і відвідування профільних заходів.

Зацікавила вакансія? 

Тоді обов'язково зателефонуйте нам або залиште заявку за посиланням - відправити заявку на вакансію і ми обов'язково вам передзвонимо!

ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ НА ВАКАНСІЮ

Обліковець - ревізор товару


Вимоги:

  • Досвід на аналогічній посаді від 1 року бажано
  • Досвід роботи з ТЗД обов'язково
  • Знання ассортименту товару
  • Досвідчений користувач: 1С 8.2, MS Office
  • Місце проживання м.Харків
  • Готовність до відряджень
Обов'язки:

  • Проведення планових інвентаризацій на підрозділах
  • Робота в обліковій базі 1С: формування та проведення документів інвентаризацій
  • Робота з ТЗД

Ми пропонуємо:
  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Оплата за результатами співбесіди
  • Компенсація проїзду
  • Стабільні виплати без затримок
  • Графік роботи 4/3, 5/2 9-18
  • Професійне навчання і розвиток
  • Знижки на товар в нашій мережі;
  • Корпоративні знижки для співробітників Компанії
  • Оплачувані медичні огляди та фірмовий одяг

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

 Технік

   ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Середня професійна освіта;
  • Досвід роботи від 2 років
  • Знання і вміння роботи з електричними, електровимірювальними, сантехнічними та слюсарними інструментами.
  • Знання систем електропостачання,
  • Навички ремонту обладнання, сантехніки, слюсарні роботи, проведення
  • Дрібних загальнобудівельних та ремонтних робіт
  • Наявність автомобіля обов'язково


     ОБОВ’ЯЗКИ:


  • Забезпечення підтримки справного стану, безаварійної роботи інженерних мереж та електрообладнання;
  • Проведення планово-попереджувального ремонту згідно з графіком ППР.
  • Виявлення причини зносу, вживання заходів щодо їх запобігання та усунення.
  • Ліквідування несправності в роботі пристроїв, ремонт, монтаж і регулювання.
  • Дотримування правил охорони праці, техніки безпеки і пожежної безпеки


    МИ НАДАЄМО:


  •  Гідну оплату праці
  •  Стабільні виплати без затримок
  •  Компенсація палива і амортизація автомобіля
  •  Професійне навчання і розвиток
  •  Корпоративні знижки для співробітників Компанії
  •  Оплачувані медичні огляди та фірмовий одяг

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Керівник програми лояльності 


Ми очікуємо від Вас:

  • Високий рівень знань в сфері роботи з цифрами і показниками поведінки клієнтів
  • Досвід управління проектами комплексно від ідеї до реалізації
  • Досвід роботи з управління програмою лояльності - розуміння ключових процесів
  • Досвід від 1 року на аналогічній позиції в сфері ритейл, в будь-яких проявах: від продуктового до банків або сервісних компаній
  • Досвід управління командою

Вашими завданнями будуть:

  • Управління клієнтським активом і його максимальна монетизація
  • Підготовка програми лояльності до міграції на альтернативний процесинг
  • Розробка стратегії комунікації з клієнтами на основі позиціонування
  • Управління показниками ефективності програми лояльності
  • Ініціювання та управління завданнями по сегментації клієнтської бази
  • Запуск і розвиток партнерських проектів в рамках програми лояльності
  • Розвиток програми лояльності

Ми пропонуємо:

  • Участь в цікавих і різнопланових проектах
  • Роботу в Компанії з гнучкою корпоративною культурою, адекватним менеджментом і високою швидкістю прийняття рішень
  • Ми орієнтовані на сучасні тенденції ринку рітейлу, і тримаємо у фокусі високий рівень якості для наших клієнтів
  • Ми цінуємо ініціативність і заохочуємо прагнення до навчання і розвитку наших співробітників
  • Індивідуальний підхід в питаннях рівня компенсацій і бенефітів

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Юрист


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року обов'язковий 
  • Базова юридична освіта 
  • Відмінне знання чинного законодавства 
  • Досвідчений користувач ПК (Office, Internet) 
  • Організованість, відповідальність

 ОБОВ'ЯЗКИ: 

  • Юридичне забезпечення і супровід господарської діяльності підприємства; 
  • Контроль, забезпечення і супровід договірної діяльності; 
  • Ведення листування з контрагентами, державними органами 
  • Своєчасний аналіз, моніторинг чинного законодавства

. МИ ПРОПОНУЄМО:

  •  Роботу в компанії, яка динамічно розвивається 
  •  Можливість навчання та розвитку
  •  Стабільні виплати без затримок 
  •  Гнучкий графік 
  •  Корпоративні знижки для співробітників Компанії 
  •  Оплачувані медичні огляди та фірмовий одяг

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

IT security specialist


Задачі:

  • Забезпечення безпеки комп'ютерних систем, мереж та даних компанії;
  • Виявлення та аналіз потенційних загроз безпеці інформації;
  • Впровадження та підтримка заходів з безпеки, включаючи антивірусні програми та системи виявлення вторгнень;
  • Проведення тестування на проникнення та аудиту безпеки;
  • Підготовка звітів та рекомендацій з покращення безпеки.

Вимоги:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 3 років;
  • Глибокі знання процесів та методологій кібербезпеки;
  • Впевнене володіння мережевими протоколами та системами безпеки;
  • Знання оперативних систем (Windows, Linux);
  • Навички виявлення та розв'язання проблем з безпекою;
  • Сертифікати з безпеки (наприклад, CISSP, CISM, CEH) будуть перевагою.

Пропонуємо:

  • Конкурентну заробітну плату, залежно від досвіду та кваліфікації;
  • Можливість професійного росту та розвитку;
  • Приємну та дружню атмосферу в колективі;
  • Цікаві та викликові завдання;
  • Можливість працювати з новітніми технологіями та інструментами.

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Економіст власного виробництва (харчове)


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Вища освіта в сфері фінансів, економіки;
  • Досвід роботи від 5-ти років в компаніях з харчовим виробничим блоком: мережа ресторанів, фабрика-кухня, ритейл харчове виробництво;
  • Впевнений користувач, вміння працювати з аналітичними звітами, операційна звітність (1С, Word, Excel, управління торговим підприємством, аналітика);
  • Досвід розрахунку і аналізу собівартості;
  • Досвід планування та нормування харчового виробництва і поліпшення виробничих показників;
  • Знання методів економічного аналізу та обліку показників діяльності підприємства;
  • Знання основ управлінського та бухгалтерського обліку;
  • Уміння роботи з бюджетами, розуміти структури ціноутворення в сучасних каналах продажів.

 ОБОВ'ЯЗКИ: 

  • Заповнення калькуляцій на виготовлення продукції власного виробництва; контроль витрат сировини і матеріалів у виробництві за нормами;
  • Розрахунок планової собівартості основної сировини і готової продукції (сировинна і повна);
  • Складання бюджетів власного виробництва всіх рівнів;
  • Контроль за відхиленнями план / факт разделок, переділів, витрати основної сировини і допоміжних матеріалів, виходів готової продукції, втрат;
  • Аналіз статей собівартості планової і фактичної і формування аналітичних даних за відхиленнями;
  • Розрахунок потужностей виробництва і складу при формуванні плану виробництва;
  • Розрахунок ефективності від впровадження виробничого обладнання;
  • Аналіз економічних показників виробництва і оборотності сировини;
  • Контроль за залишками сировини на складі і аналіз ефективності його використання, виявлення додаткових можливостей для збільшення оборотності сировини на виробництві.

. МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Знижки на товар в нашій мережі магазинів; 
  • Часткову компенсацію на професійне навчання та розвиток; 
  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається; 
  • Оплата за результатами співбесіди; 

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Інспектор відділу кадрів


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді обов'язковий
  • Відмінне знання КЗпП
  • Володіння ПК (Office, Internet)
  • Знання 1С 8.2
  • Уважність, організованість

 ОБОВ'ЯЗКИ: 

  • Ведення обліку особового складу підприємства
  •  Ведення обліку надання відпусток
  •  Робота з обліковою базою даних підприємства
  •  Складання встановленої звітності

. МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Знижки на товар в нашій мережі магазинів;
  •  Часткову компенсацію на професійне навчання та розвиток;
  •  Зручний графік роботи (5/2, 9-18)
  •  Оплата за результатами співбесіди

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Lean-менеджер з операційної ефективності


Вимоги:

  • Досвід роботи від 2 -х років
  • Навички постановки та контролю виконання завдань, розстановки пріоритетів, визначення термінів і оцінка якості роботи
  • Розуміння бізнес-процесів в роздрібній мережі
  • Орієнтація на результат
Ваші основні обов’язки:

  • Аналіз діючіх процесів, проводити оцінку їх ефективності
  • Ідентифікувати проблемні сфери, відхилення, виявляти можливості для системної оптимізації та вдосконалення;
  • Розробляти стратегію та впроваджувати план дій рішень щодо оптимізації процесів, управляти змінами — від постановки задач до контроля їх виконання, проводити аналіз та оцінку впроваджених змін;
  • Розробляти та впроваджувати нові процеси, адаптувати під зміни діючі процеси та підтримувати їх в актуальному стані, моделювати процеси станом «as is» та «to be»;
  • Орієнтація на результат постійно моніторити відхиленя/помилки в процесах та забезпечувати їх виправлення;
  • Визначати механізми взаємодії процесів в рамках структури компанії, розробляти критерії/показники оцінки ефективності та результативності процесів;
  • Забезпечувати максимальну автоматизацію процесів та постійно вдосконалювати процеси через впровадження ІТ та Digital технологій;
  • Розробляти технічні завдання, формувати опис задач та бізнес вимоги для ІТ відділу, у т.ч. вміти пояснити потреби клієнтів/користувачів;
  • Конролювати реалізацію, доопрацювання, тестування модулів процесу в ПЗ та БД;
  • Проводити навчання для користувачів;
  • Описувати процеси у відповідних регламентуючих документах та підтримувати в актуальному стані
Ми гарантуємо:

  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Корпоративні знижки для співробітників Компанії
  • Часткову компенсацію на професійне навчання та розвиток;
  • Оплата за результатами співбесіди;

Зацікавила вакансія?!

Тоді обов'язково зателефонуй намабо залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

Cookie-файли
Налаштування Сookie-файлів
Детальна інформація про цілі обробки даних і постачальників, які ми використовуємо на наших сайтах
Аналітичні Cookie-файли Відключити все
Технічні Cookie-файли
Інші Cookie-файли
Ми використовуємо файли Cookie для поліпшення роботи, персоналізації та підвищення зручності користування нашим сайтом. Продовжуючи відвідувати сайт, ви погоджуєтеся на використання нами файлів Cookie. Детальніше про нашу політику щодо Cookie.
Налаштувати Прийняти все
Cookies