Офіс


ОФІС

 Спеціаліст по безготівкових платежах


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; 
  •  Знання норм і правил бухобліку України; 
  •  Знання 1С 8.2 - обов'язково; 
  •  Досвідчений користувач Excel; 
  •  Знання процесів постановки на облік, проведення інвентаризації, переміщення і списання ОС, НМА, МБП; 
  •  Уміння працювати в команді, хороші комунікативні навички; 
  •  Навички тайм-менеджменту.

 ОБОВ'ЯЗКИ: 

  • Ведення оперативного обліку за безготівковими операціями (складання графіка платежів, обробка банківських виписок, робота з клієнт-банком); 
  • Здійснення поточних безготівкових платежів в рамках дотримання бюджетів; 
  • Щоденне проведення банківських документів; 
  • Перевірка правильності заповнення платіжного документа (реквізити, вид операції, рахунок обліку); 
  • Експорт та проведення документів в клієнт-банку;
  • Імпорт з клієнт-банку в базу 1С; 
  •  Складання управлінських звітів про рух грошових коштів.

. МИ ПРОПОНУЄМО:

  •  Роботу в компанії, яка динамічно розвивається 
  •  Можливість навчання та розвитку
  •  Стабільні виплати без затримок 
  •  Гнучкий графік 
  •  Корпоративні знижки для співробітників Компанії 
  •  Оплачувані медичні огляди та фірмовий одяг

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

 ІНЖЕНЕР ВІДДІЛУ ЕКСПЛУАТАЦІЇ


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Досвід роботи в сфері експлуатації та обслуговування будівель, споруд та інженерних систем від 2 років;
  • Знання MS Office (word, excel);
  • Вища профільна освіта
  • Бажано наявність посвідчення 4 групи з електробезпеки, посвідчення з пожежної безпеки та охорони праці
  • Наявність власного автомобіля обов’язково!!!
  • Готовність до відряджень

  • ОБОВ’ЯЗКИ:
  • Організація техничного обслуговування (система водопостачання, енергетика, будівництво),
  • Комплексне обслуговування торгових комплексів;
  • Робота з підрядниками, з обслуговування інженерних мереж торгових комплексів;
  • Організація безаварійної роботи і відсутність непланових зупинок в роботі торгового обладнання.
  • Дотримування правил охорони праці, техніки безпеки і пожежної безпеки
  • Виконання заявок з ремонту, в термін встановленний замовником;
  • Організація та контроль роботи електротехнічного персоналу

  • МИ НАДАЄМО:
  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається
  • Компенсація палива та мобільного зв’язку
  • Високу та стабільну оплату праці
  • Зручний графік роботи (09.00−18.00)

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Бухгалтер- аналітик 1с


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Досвід програмування на базі платформи 1С 8
  • Знання типових конфігурацій (БУ, УТ, УТП) 
  • Досвід тестування ПО 1С 8
  • Участь в проектах впровадження конфігурацій на платформі 1С 8
  • Високий рівень знання бухгалтерського, податкового та управлінського обліку
  • Знання типових бізнес-процесів торгового підприємства
  • Досвід консультування користувачів
  • Досвід написання інструкцій для користувачів
    ОБОВ'ЯЗКИ: 
  • Постановка технічних завдань програмістам
  • Консультування користувачів 
  • Впровадження в 1С змін в законодавстві щодо бухгалтерського обліку 
  • Тестування програмного забезпечення (доробок конфігурації 1С) 
  • Виконання регламентованих завдань 
  • Розробка інструкцій для користувачів

. МИ ПРОПОНУЄМО:

  •  Роботу в компанії, яка динамічно розвивається 
  •  Можливість навчання та розвитку
  •  Стабільні виплати без затримок 
  •  Гнучкий графік 
  •  Корпоративні знижки для співробітників Компанії 
  •  Оплачувані медичні огляди та фірмовий одяг

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Керівник програми лояльності 


Ми очікуємо від Вас:

  • Високий рівень знань в сфері роботи з цифрами і показниками поведінки клієнтів
  • Досвід управління проектами комплексно від ідеї до реалізації
  • Досвід роботи з управління програмою лояльності - розуміння ключових процесів
  • Досвід від 1 року на аналогічній позиції в сфері ритейл, в будь-яких проявах: від продуктового до банків або сервісних компаній
  • Досвід управління командою

Вашими завданнями будуть:

  • Управління клієнтським активом і його максимальна монетизація
  • Підготовка програми лояльності до міграції на альтернативний процесинг
  • Розробка стратегії комунікації з клієнтами на основі позиціонування
  • Управління показниками ефективності програми лояльності
  • Ініціювання та управління завданнями по сегментації клієнтської бази
  • Запуск і розвиток партнерських проектів в рамках програми лояльності
  • Розвиток програми лояльності

Ми пропонуємо:

  • Участь в цікавих і різнопланових проектах
  • Роботу в Компанії з гнучкою корпоративною культурою, адекватним менеджментом і високою швидкістю прийняття рішень
  • Ми орієнтовані на сучасні тенденції ринку рітейлу, і тримаємо у фокусі високий рівень якості для наших клієнтів
  • Ми цінуємо ініціативність і заохочуємо прагнення до навчання і розвитку наших співробітників
  • Індивідуальний підхід в питаннях рівня компенсацій і бенефітів

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Економіст власного виробництва (харчове)


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Вища освіта в сфері фінансів, економіки;
  • Досвід роботи від 5-ти років в компаніях з харчовим виробничим блоком: мережа ресторанів, фабрика-кухня, ритейл харчове виробництво;
  • Впевнений користувач, вміння працювати з аналітичними звітами, операційна звітність (1С, Word, Excel, управління торговим підприємством, аналітика);
  • Досвід розрахунку і аналізу собівартості;
  • Досвід планування та нормування харчового виробництва і поліпшення виробничих показників;
  • Знання методів економічного аналізу та обліку показників діяльності підприємства;
  • Знання основ управлінського та бухгалтерського обліку;
  • Уміння роботи з бюджетами, розуміти структури ціноутворення в сучасних каналах продажів.

 ОБОВ'ЯЗКИ: 

  • Заповнення калькуляцій на виготовлення продукції власного виробництва; контроль витрат сировини і матеріалів у виробництві за нормами;
  • Розрахунок планової собівартості основної сировини і готової продукції (сировинна і повна);
  • Складання бюджетів власного виробництва всіх рівнів;
  • Контроль за відхиленнями план / факт разделок, переділів, витрати основної сировини і допоміжних матеріалів, виходів готової продукції, втрат;
  • Аналіз статей собівартості планової і фактичної і формування аналітичних даних за відхиленнями;
  • Розрахунок потужностей виробництва і складу при формуванні плану виробництва;
  • Розрахунок ефективності від впровадження виробничого обладнання;
  • Аналіз економічних показників виробництва і оборотності сировини;
  • Контроль за залишками сировини на складі і аналіз ефективності його використання, виявлення додаткових можливостей для збільшення оборотності сировини на виробництві.

. МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Знижки на товар в нашій мережі магазинів; 
  • Часткову компенсацію на професійне навчання та розвиток; 
  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається; 
  • Оплата за результатами співбесіди; 

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Спеціаліст відділу обліку ОЗ та МШП


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Освіта: вища бажано.
  • Впевнений користувач ПК: 1С 8 УТП 8.2, MS Office Excel, MS Office Word. Знання 1С 8,2 обов’язково.
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року.
  • Хороші комунікативні навички та вміння працювати в команді.
  • Акуратність, відповідальність, уважність.
  • Бажання рости, розвиватися і підвищувати свій професійний рівень.

 ОБОВ'ЯЗКИ: 

  • Робота з довідником номенклатури і довідниками ОЗ, МШП, НМА.
  • Обробка первинних документів надходження ОЗ, МШП, НМА, матеріалів і послуг.
  • Проведення в обліку документів надходження ОЗ, МШП, НМА, модернізації ОС, НМА.
  • Контроль надходження ОЗ, МШП на підрозділи.
  • Введення в експлуатацію і списання ОЗ, МШП, НМА.
  • Облік обладнання в оренду. Контроль надходження орендованого ОЗ на підрозділи
  • Облік переміщення і списання ОЗ, МШП, НМА.
  • Проведення інвентаризацій ОЗ, МШП, НМА. Відрядження по Україні: Харківська, Донецька обл.
  • Контроль закриття розрахунків з постачальниками, підрядниками, дебіторами, кредиторами.
  • Контроль правильності оформлення документів. Проведення звірки взаєморозрахунків з контрагентами при необхідності.
  • Виписка довіреностей.
  • Складання управлінських звітів.

. МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Знижки на товар в нашій мережі магазинів;
  •  Часткову компенсацію на професійне навчання та розвиток;
  •  Зручний графік роботи (5/2, 9-18)
  •  Оплата за результатами співбесіди

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Системний адміністратор


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Адміністрування Linux більш 3 років
  • Практичний навик адміністрування Windows Server (AD, DNS, GPO)
  • Практичний навик розгортання і підтримки RDS ферми
  • Досвід роботи з MSSQL + 1C
  • Знання Atlassian stack (Jira, Confluence)
  • Досвід роботи з системами моніторингу (zabbix, grafana)
  • Досвід роботи з високим навантаженням, високою доступністю
  • Досвід траблшутінга
  • Віртуалізація та побудова кластерів на ProxMox
  • Досвід написання скриптів на PowerShell, bash
  • Досвід роботи з Mikrotik
  • Побудова Wi-Fi мереж
  • Досвід роботи з IP телефонією
  • Досвід впровадження та підтримки тонких клієнтів
  • Досвід роботи з веб-серверами: IIS, nginx, apache
  • Досвід впровадження та підтримки MS Exchange
  • Вміння працювати в команді
Ми пропонуємо:
  • Офіс ст.м. Турбоатом;
  • Графік роботи 5/2 (09.00−18.00)
  • Знижки на товар в нашій мережі магазинів;
  • Часткову компенсацію на професійне навчання та розвиток;
  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Оплата за результатами співбесіди

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Фахівець з digital-просування


Що ми очікуємо від Вас:

  • Досвід роботи на аналогічних позиціях від 2-х років.
  • Навички роботи з: рекламою в Facebook / Insta, Google ads, соціальними мережами fb і insta, Youtube каналом, Email-маркетингом, SEO.
  • Досвід роботи з GA і суміжними інструментами аналітики.
  • Досвід роботи з Google Maps.
  • Високий рівень особистої організованості, системний підхід до вирішення завдань, здатність брати відповідальність за результат.
Що потрібно робити:

  • Реалізація планів по іміджевим промо компаній в онлайн медіа і performance-маркетингу відповідно до цілей компанії.
  • Підтриманням актуальності аналітики, настройка цілей (GA, Firebase)
  • Управління роботою з digital-ресурсами та каналами просування: реклама в Facebook / Insta, настройка Google ads, GDN, Email-маркетинг, сайт.
  • Управління представленістю точок продажів на Google Maps, збір аналітики.
  • Управління контентом на сайті: постановка задач по оновленню контента.
  • Налаштування, аналіз і оптимізація промо кампаній в Google, Facebook, Instagram, YouTube;
  • Внутрішня і зовнішня SEO-оптимізація — аналіз показників і впровадження стратегії просування;
  • Забезпечення зростання трафіку на сайти компанії, підвищення конверсій;
Ми пропонуємо:

  • Участь в цікавих і різнопланових проектах;
  • Роботу в Компанії з гнучкою корпоративною культурою, адекватним менеджментом і високою швидкістю прийняття рішень;
  • Ми орієнтовані на сучасні тенденції ринку рітейлу, і тримаємо у фокусі високий рівень якості для наших клієнтів;
  • Ми цінуємо ініціативність і заохочуємо прагнення до навчання і розвитку наших співробітників

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

HR спеціаліст


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Досвід роботи в HR і рекрутингу від 3 років;
  • Досвід якісного закриття вакансій різного рівня;
  • Володіння різними методиками пошуку та підбору персоналу;
  • Володіння методами оцінки кандидатів;
  • Навички написання вакансій;
  • Грамотна мова;
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності.

 ОБОВ'ЯЗКИ: 

  • Пошук і підбір адміністративного персоналу, ТОР-позицій, профільних фахівців;
  • Активна робота з порталами: job-сайти, соціальні мережі, професійні спільноти і форуми;
  • Участь в розробці профілів посад;
  • Створення стратегій закриття вакансій;
  • Робота з кейсами;
  • Участь в адаптації нових співробітників.

. МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Знижки на товар в нашій мережі магазинів;
  •  Часткову компенсацію на професійне навчання та розвиток;
  •  Зручний графік роботи (5/2, 9-18)
  •  Оплата за результатами співбесіди

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Менеджер з персоналу (рекрутер)


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Вища профільна освіта
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років обов'язково!
  • Володіння методиками підбору і оцінки персоналу
  • Досвід якісного закриття вакансій;
  • Володіння ПК (Office, Internet, 1С, Бітрікс 24 )
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Готовність до відряджень
Обов'язки:
  • Пошук і підбір лінейного персоналу;
  • Забезпечення укомплектованості підприємства працівниками необхідних професій та спеціальностей
  • Ведення первинного кадрового діловодства
  • Активна робота з порталами: job-сайти, соціальні мережі, професійні спільноти і форуми;
  • Участь в розробці профілів посад;
  • Створення стратегій закриття вакансій;
  • Робота в CRM системіБітрікс 24;
  • Моніторинг ринку праці
Ми гарантуємо:
  • Графік роботи 5/2 (09.00-18.00)
  • Офіс м.Академіка Павлова
  • Знижки на товар в нашій мережі магазинів;
  • Часткову компенсацію на професійне навчання та розвиток;
  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Оплата за результатами співбесіди

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ