Офіс


ОФІС

Старший оператор товарного обліку мережі


Що від Вас очікуємо:

  • Впевнений користувач ПК: 1С 8 УТП 8.2, MS Office Excel, MS Office Word.
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 5-ти років, у сфері роздрібної торгівлі від 2-х років
  • Уважність до деталей та відповідальне ставлення до роботи.
  • Вміння працювати з великим обсягом інформації.
  • Акуратність, відповідальність, уважність

Що буде входити у ваші обов’язки:

  • Аудит чинної системи товарного обліку
  • Розробка, узгодження та впровадження нових методик та практик товарного обліку
  • Навчання користувачів (як нових співробітників, так і чинних у разі впровадження змін).
  • Професійне оцінювання працівників; участь у створенні системи мотивації.
  • Участь у відкритті нових підрозділів Мережі (налагодження товарного обліку перед та безпосередньо після запуску).
  • Управління відділом віддалених операторів.

Що отримуєте Ви, працюючи з нами:

  • Повну підтримку та постійний зворотній зв’язок зі сторони керівництва та колег
  • Комфортні умови праці
  • Цікаву роботу з можливістю професійного розвитку;
  • Корпоративні знижки на кулінарію та випічку
  • Графік роботи: з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00
  • Офіс м. Харків або м.Луцьк
  • Готовність до відряджень у магазини мережі
Прохання в резюме вказувати рівень бажаної заробітної плати

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Data - Аналітик


Що ми очікуємо від Вас:

  • Бажання навчатися та пізнавати нове;
  • Аналітичній склад розуму, вміння працювати з великим об'ємом даних
  • Вищу освіту (фінансову, математичну, програмування);
  • Вміння працювати в програмах 1С (структура даних)
  • Вміння будувати та оптимізувати моделі даних та звіти
  • Навички розробки високоякісних графіків, діаграм та інформаційних панелей Power BI (dax, power query, RLS, mobile) PBIRS (SSRS, Report builder)
  • Для роботи з базами даних та обробки даних (MSSQL (query, MDX, DAX, ETL, SQL Server Agent), MySQL, POSTGRESQL SSIS (ETL) SSAS tabular and multidimensional (process, RLS)
  • Просунутий рівень MS Excel: BI застосунки: Power Query; Power Pivot; DAX;
  • Вміння записувати та редагувати макроси VBA
  • Google Sheets, Python
Що потрібно робити:

  • Розробка методології планування, прогнозування та аналізу за напрямами та видами діяльності
  • Планування та прогнозування фінансових та управлінських показників ефективності
  • Моделювання, автоматизація управлінської звітності.
  • Бюджетування. Участь у розробці нормативних показників.
  • Формування звітів по всіх KPI комерційного, операційного підрозділу та власного виробництва.
  • Створення фінансових моделей для оцінки економічної доцільності різних видів операційних процесів.
  • Контроль вивантаження даних, верифікація даних.
Ми пропонуємо:

  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Можливість навчання та розвитку;
  • Цікаві завдання та приймання участі в розробці звітності
  • Довгострокове партнерство
  • Людяність, повагу та підтримку.
  • Приєднуйтесь та будуйте блискучу кар'єру разом з нами.
  • Оплата за результатами співбесіди
Прохання в резюме вказувати рівень бажаної заробітної плати

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Hr бізнес-партнер


Торгова мережа Чудо Маркет у зв’язку з активним розвитком компанії, оголошуємо конкурс на посаду — HRBP

Що отримуєте ви, працюючи з нами?:

  • Конкурентну заробітну плату (обговорюється на співбесіді виходячи з ваших компетенцій);
  • Графік роботи: пн -пт з 9 до 18:00 (дистанційний графік не розглядаємо)
  • Місце роботи: Харків 
  • Можливість кар'єрного росту.
Що буде входити у ваші обов’язки?:

  • Пошук та підбір персоналу (вища, середня управлінська ланка, вузькі спеціальності).
  • Залучення керівничих співробітників та менеджерів працюючих у конкурентів у нашій галузі (ХАНТИНГ)
  • Моніторинг стану ринку праці, заробітної плати зовнішніх компаній ринку.
  • Координація процесу підбору, найму та ротації персоналу.
  • Контроль за проходженням стажувань разом із керівниками підрозділів.
  • Контроль проведення навчання нових співробітників, проведення атестації та адаптації персоналу.
Що від вас вимагається?

  • Досвід роботи на позиції HRBP\HRG від 2х років.
  • Досвід закриття позицій С-Level.
  • Проактивність, комунікабельність, багатозадачність буде плюсом.
  • Обов'язково: досвід роботи в роздрібній торгівлі (супермаркети, мінімаркети, гіпермаркети)
  • Готовність до відряджень

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Project Manager


У нашій компанії є чудова можливість для Project Manager з проактивним ставленням до роботи, хорошим аналітичним складом розуму та відмінними навичками управління людьми.

Тож якщо ви готові до завдань, які розкриють ваш потенціал, ми будемо раді запросити вас до нашої команди та забезпечити всім необхідним для професійного зростання та досягнення нових цілей.

Що ми очікуємо від Вас:

  • Досвід роботи від 1 року на посаді менеджера проектів в ІТ - бажано retail;
  • Відмінні комунікативні навички, вміння впливати на людей, лідерські якості;
  • Здібності хорошого аналітика та швидкого навчання;
  • Сильні навички управління ризиками;
  • знання 1С;
  • Здатність підтримувати високий рівень організації та уважність до деталей.
Що потрібно робити:

  • Розвиток відносин з клієнтами: щоденна комунікація, розвиток взаємодії, проектні переговори тощо;
  • Надання точної та своєчасної інформації, даних та звітів щодо статусу, діяльності та результатів проекту;
  • Переконатися, що кожен проект відповідає бізнес-цілям клієнта;
  • Орієнтуватися на якість та результати;
  • Створювати проектну документацію та підтримувати її в актуальному стані.
  • Моделювання, автоматизація управлінської звітності;
  • Планування та бюджетування
  • Підтримка існуючих та приймати участь в створенні нових звітів (Excel, SSRS, Power BI, Google Sheets, Google Data Studio);
  • Написання запитів з ms sql, my sql, postgre sql, OLAP;
  • Контроль вивантаження даних, верифікація даних
Ми пропонуємо наступні переваги:

  • Роботу в компанії, яка активно розвивається і надає можливості для кар'єрного зростання.
  • Можливість розвиватись всередині компанії і отримувати нові навички та знання.
  • Своєчасну та стабільну заробітну платню.
  • Корпоративні знижки на кулінарію та випічку.
  • Дружній колектив та підтримку колег.
  • Бонуси за приведених у компанію друзів.
Прохання в резюме вказувати рівень бажаної заробітної плати

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Помічник категорійного менеджера


Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи оператором обліку, товарознавцем в данній категорії або помічником категорійного менеджера від 1-х року;
  • Досвід роботи в рітейле обов'язково;
  • Знання асортименту групи товарів;
  • Впевнений користувач ПК (работа в MS Office, Internet, 1С);
Обов'язки:

  • Планування закупок, узгодження умов с постачальниками;
  • Аналіз конкурентів;
  • Аналіз глобальних (сезонних) змін в категорії трендів;
  • Виконання планових показників
Ми пропонуємо наступні переваги:

  • Роботу в компанії, яка активно розвивається і надає можливості для кар'єрного зростання.
  • Можливість розвиватись всередині компанії і отримувати нові навички та знання.
  • Своєчасну та стабільну заробітну платню.
  • Корпоративні знижки на кулінарію та випічку.
  • Дружній колектив та підтримку колег.
  • Бонуси за приведених у компанію друзів.

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Smm-фахівець



Ми очікуємо:


  • Досвід роботи на аналогічній посаді обов'язковий від 1- го року, сфера послуг, онлайн-магазини, рітейл, продажі
  • Знання можливостей і обмежень соціальних медіа, правила комунікацій в соціальних мережах Instagram, Facebook, Tik Tok (бажано!)
  • Практичний досвід в просування контента, в збільшенні обхватів і проведенню рекламних кампаній
  • Досвід ведення таргетірованной реклами, розуміння принципів проведення рекламних кампаній
  • Здатність створювати унікальний, нетривіальний контент для залучення нової аудиторії
Обов'язки:

  • Аналіз ринку, аудиторії і конкурентів;
  • Розробка стратегії по просуванню в мережі;
  • Просування в мережі в локальних пабліках;
  • Постановка завдань по генерації і оформленню контента: текст, фото, відео;
  • Залучення підписчиків, збільшення аудиторії;
  • Формування і підвищення лояльності до бренду;
  • Комунікація з підписчиками;
  • Моніторинг ефективності просування сторінок;
  • Робота із згадками бренду в соціальних мережах, маркетинг репутації
Ми пропонуємо:

  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Графік роботи дистанційно (09.00-18.00)
  • Проживання обов'язково м .Харків
  • Оплата за результатами співбесіди

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Фахівець відділу мотивації та заробітної плати


Вимоги до кандидата:


  • Вища освіта (економіка підприємства, управління персоналом, фінанси)
  • Вміння знаходити тенденції та складання висновків;
  • Знання MS Excel на середньому рівні (формули, великі масиви даних, без макросів), Word, PowerPoint,1С/BAS;
  • 1С — знання не впевненному рівні                                                                                                                                                                
Обов’язки:

  • Створення структури з аналізу виконання KPI (план-факт);
  • Перегляд мотивацій (офіс, роздрібна мережа) на основі проведеного аналізу;
  • Удосконалення системи нарахування заробітної плати співробітникам розподільчого центру, роздрібної мережи та виробництво

Ми пропонуємо:

  • Можливість розвиватися та реалізовувати свої ідеї.
  • Конкурентоспроможну заробітну плату
  • Дружню та професійну робочу атмосферу. 

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Категорійний менеджер власної торгової марки


Ми очікуємо:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років в роздрібній мережі, продуктовий рітейл, виробництві, власної торгової марки
  • Знання 1С, MS Office
  • Збільшення частки власної торгової марки у товарообігу мережі
  • Розвиток (просування, підвищення впізнаваності) власної торгової марки, мережі
  • Знання виробничих процесів, калькуляції та формуванні виробничої собівартості
  • Розуміння ринку упаковки та поліграфії
  • Знання трендів розвитку упаковки та дизайну споживчих товарів та продуктів харчування
  • Тренди розвитку ринку споживчих товарів
  • Вміння працювати с договорами, знання законодавства про реєстрацію торгових марок, знаків та маркування товарів, що випускаються

Що потрібно робити:

  • Організація регулярного контролю якості та просування власної торгової марки
  • Вміння вибудовувати довгострокові стосунки з клієнтом на вигідних для компанії умовах, укладення контрактів
  • Пошук виробників, навички ведення переговорів на вигідних для компанії умовах
  • Укладання контрактів, організація регулярного контролю якості власної торгової марки, просування власної торгової марки
  • Аналіз ринку конкурентів, потреб споживачів
  • Виконання планових показників
Компанія пропонує:

  • Роботу в стабільній компанії — лiдер роздрiбної мережі;
  • Дружню і цілеспрямовану команду;
  • Можливий віддаленний формат роботи
  • Можливість професійного зростання;
  • Корпоративне навчання і відвідування профільних заходів.

Зацікавила вакансія? 

Тоді обов'язково зателефонуйте нам або залиште заявку за посиланням - відправити заявку на вакансію і ми обов'язково вам передзвонимо!

ВІДПРАВИТИ ЗАЯВКУ НА ВАКАНСІЮ

Обліковець - ревізор товару


Вимоги:

  • Досвід на аналогічній посаді від 1 року бажано
  • Досвід роботи з ТЗД обов'язково
  • Знання ассортименту товару
  • Досвідчений користувач: 1С 8.2, MS Office
  • Місце проживання м.Харків
  • Готовність до відряджень
Обов'язки:

  • Проведення планових інвентаризацій на підрозділах
  • Робота в обліковій базі 1С: формування та проведення документів інвентаризацій
  • Робота з ТЗД

Ми пропонуємо:
  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Оплата за результатами співбесіди
  • Компенсація проїзду
  • Стабільні виплати без затримок
  • Графік роботи 4/3, 5/2 9-18
  • Професійне навчання і розвиток
  • Знижки на товар в нашій мережі;
  • Корпоративні знижки для співробітників Компанії
  • Оплачувані медичні огляди та фірмовий одяг

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

 1С програміст


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Досвід програмування 1с8.Х (УТП, РТ, ЗіУП і нетипові конфігурації), 
  • Бажання вирішувати цікави завдання; 
  • Аналітичний склад розуму; 
  • Відповідальність та ініціативність

 ОБОВ'ЯЗКИ: 

  • Розробка, тестування та впровадження нових модулів; 
  • Впровадження і допрацювання існуючих

. МИ ПРОПОНУЄМО:

  •  Роботу в компанії, яка динамічно розвивається 
  •  Можливість навчання та розвитку
  •  Стабільні виплати без затримок 
  •  Гнучкий графік 
  •  Корпоративні знижки для співробітників Компанії 
  •  Оплачувані медичні огляди та фірмовий одяг

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

 Технік

   ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Середня професійна освіта;
  • Досвід роботи від 2 років
  • Знання і вміння роботи з електричними, електровимірювальними, сантехнічними та слюсарними інструментами.
  • Знання систем електропостачання,
  • Навички ремонту обладнання, сантехніки, слюсарні роботи, проведення
  • Дрібних загальнобудівельних та ремонтних робіт
  • Наявність автомобіля обов'язково


     ОБОВ’ЯЗКИ:


  • Забезпечення підтримки справного стану, безаварійної роботи інженерних мереж та електрообладнання;
  • Проведення планово-попереджувального ремонту згідно з графіком ППР.
  • Виявлення причини зносу, вживання заходів щодо їх запобігання та усунення.
  • Ліквідування несправності в роботі пристроїв, ремонт, монтаж і регулювання.
  • Дотримування правил охорони праці, техніки безпеки і пожежної безпеки


    МИ НАДАЄМО:


  •  Гідну оплату праці
  •  Стабільні виплати без затримок
  •  Компенсація палива і амортизація автомобіля
  •  Професійне навчання і розвиток
  •  Корпоративні знижки для співробітників Компанії
  •  Оплачувані медичні огляди та фірмовий одяг

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Юрист


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року обов'язковий 
  • Базова юридична освіта 
  • Відмінне знання чинного законодавства 
  • Досвідчений користувач ПК (Office, Internet) 
  • Організованість, відповідальність

 ОБОВ'ЯЗКИ: 

  • Юридичне забезпечення і супровід господарської діяльності підприємства; 
  • Контроль, забезпечення і супровід договірної діяльності; 
  • Ведення листування з контрагентами, державними органами 
  • Своєчасний аналіз, моніторинг чинного законодавства

. МИ ПРОПОНУЄМО:

  •  Роботу в компанії, яка динамічно розвивається 
  •  Можливість навчання та розвитку
  •  Стабільні виплати без затримок 
  •  Гнучкий графік 
  •  Корпоративні знижки для співробітників Компанії 
  •  Оплачувані медичні огляди та фірмовий одяг

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Менеджер з навчання персоналу


Ми очікуємо:

  • Досвід на аналогічній посаді від 2-х років, бажано в продуктовом рітейлі
  • Володіння сучасними методиками навчання
  • Використування результатів оцінювання співробітників, для створення наступних програм навчання, які б забезпечили їх подальший ріст та розвиток
  • Проведення он-лайн навчання, створення навчальних матеріалів, адміністрування учбової платформи дистанційного навчання
  • Досвід з використанням платформ для дистанційного навчання (Moodle, Zoom, Google Classroom тощо + досвід в інщіх LMS буде перевагою).
  • Знання принципів дизайну та оформлення презентацій (плюсом будуть навички відеомонтажу та створення інтерактивів) та навчальних матеріалів
  • Здатність ефективно використовувати технології в навчальних цілях та знання популярних програм для створення навчальних матеріалів (PowerPoint, Adobe Captivate, Articulate Storyline тощо).
Що потрібно робити:

  • Проведення навчання персоналу відповідно до вимог та стандартів Компанії
  • Розроблення навчальних програм, планів, практичних та семінарських занять з дисциплін відповідно до посад та інших матеріалів, що забезпечують якість підготовки працівників
  • Підготовка методичних матеріалів для навчання та атестації стажерів
  • Проведення поточного та підсумкового контролю знань працівників
  • Створення внутрішніх презентацій, методології та програми навчання відповідно до потреб компанії в різних форматі (pptx/SKORM)
  • Створення навчальних інструкцій
  • Адміністрація порталу навчання (LMS)
  • Створення інфографіки
  • Командний запуск системи дистанційного навчання
  • Розробка навчальних матеріалів для співробітників торговельної мережі
  • Проведення групового он-лайн навчання
Ми надаємо:

  • Цікаву роботу з можливістю професійного розвитку;
  • Участь в нових проектах;
  • Графік роботи гібрід
  • Дружний і залучений в спільну справу колектив;
  • Чекаємо в Команду цілеспрямованих і ініціативних менеджерів з навчання 

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Економіст власного виробництва (харчове)


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Вища освіта в сфері фінансів, економіки;
  • Досвід роботи від 5-ти років в компаніях з харчовим виробничим блоком: мережа ресторанів, фабрика-кухня, ритейл харчове виробництво;
  • Впевнений користувач, вміння працювати з аналітичними звітами, операційна звітність (1С, Word, Excel, управління торговим підприємством, аналітика);
  • Досвід розрахунку і аналізу собівартості;
  • Досвід планування та нормування харчового виробництва і поліпшення виробничих показників;
  • Знання методів економічного аналізу та обліку показників діяльності підприємства;
  • Знання основ управлінського та бухгалтерського обліку;
  • Уміння роботи з бюджетами, розуміти структури ціноутворення в сучасних каналах продажів.

 ОБОВ'ЯЗКИ: 

  • Заповнення калькуляцій на виготовлення продукції власного виробництва; контроль витрат сировини і матеріалів у виробництві за нормами;
  • Розрахунок планової собівартості основної сировини і готової продукції (сировинна і повна);
  • Складання бюджетів власного виробництва всіх рівнів;
  • Контроль за відхиленнями план / факт разделок, переділів, витрати основної сировини і допоміжних матеріалів, виходів готової продукції, втрат;
  • Аналіз статей собівартості планової і фактичної і формування аналітичних даних за відхиленнями;
  • Розрахунок потужностей виробництва і складу при формуванні плану виробництва;
  • Розрахунок ефективності від впровадження виробничого обладнання;
  • Аналіз економічних показників виробництва і оборотності сировини;
  • Контроль за залишками сировини на складі і аналіз ефективності його використання, виявлення додаткових можливостей для збільшення оборотності сировини на виробництві.

. МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Знижки на товар в нашій мережі магазинів; 
  • Часткову компенсацію на професійне навчання та розвиток; 
  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається; 
  • Оплата за результатами співбесіди; 

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Інспектор відділу кадрів


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Досвід роботи на аналогічній посаді обов'язковий
  • Відмінне знання КЗпП
  • Володіння ПК (Office, Internet)
  • Знання 1С 8.2
  • Уважність, організованість

 ОБОВ'ЯЗКИ: 

  • Ведення обліку особового складу підприємства
  •  Ведення обліку надання відпусток
  •  Робота з обліковою базою даних підприємства
  •  Складання встановленої звітності

. МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Знижки на товар в нашій мережі магазинів;
  •  Часткову компенсацію на професійне навчання та розвиток;
  •  Зручний графік роботи (5/2, 9-18)
  •  Оплата за результатами співбесіди

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Менеджер з персоналу (рекрутер)


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Вища профільна освіта
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років обов'язково!
  • Володіння методиками підбору і оцінки персоналу
  • Досвід якісного закриття вакансій;
  • Володіння ПК (Office, Internet, 1С, Бітрікс 24 )
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Готовність до відряджень
Обов'язки:
  • Пошук і підбір лінейного персоналу;
  • Забезпечення укомплектованості підприємства працівниками необхідних професій та спеціальностей
  • Ведення первинного кадрового діловодства
  • Активна робота з порталами: job-сайти, соціальні мережі, професійні спільноти і форуми;
  • Участь в розробці профілів посад;
  • Створення стратегій закриття вакансій;
  • Робота в CRM системіБітрікс 24;
  • Моніторинг ринку праці
Ми гарантуємо:
  • Графік роботи 5/2 (09.00-18.00)
  • Знижки на товар в нашій мережі магазинів;
  • Часткову компенсацію на професійне навчання та розвиток;
  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Оплата за результатами співбесіди

Зацікавила вакансія?

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Lean-менеджер з операційної ефективності


Вимоги:

  • Досвід роботи від 2 -х років
  • Навички постановки та контролю виконання завдань, розстановки пріоритетів, визначення термінів і оцінка якості роботи
  • Розуміння бізнес-процесів в роздрібній мережі
  • Орієнтація на результат
Ваші основні обов’язки:

  • Аналіз діючіх процесів, проводити оцінку їх ефективності
  • Ідентифікувати проблемні сфери, відхилення, виявляти можливості для системної оптимізації та вдосконалення;
  • Розробляти стратегію та впроваджувати план дій рішень щодо оптимізації процесів, управляти змінами — від постановки задач до контроля їх виконання, проводити аналіз та оцінку впроваджених змін;
  • Розробляти та впроваджувати нові процеси, адаптувати під зміни діючі процеси та підтримувати їх в актуальному стані, моделювати процеси станом «as is» та «to be»;
  • Орієнтація на результат постійно моніторити відхиленя/помилки в процесах та забезпечувати їх виправлення;
  • Визначати механізми взаємодії процесів в рамках структури компанії, розробляти критерії/показники оцінки ефективності та результативності процесів;
  • Забезпечувати максимальну автоматизацію процесів та постійно вдосконалювати процеси через впровадження ІТ та Digital технологій;
  • Розробляти технічні завдання, формувати опис задач та бізнес вимоги для ІТ відділу, у т.ч. вміти пояснити потреби клієнтів/користувачів;
  • Конролювати реалізацію, доопрацювання, тестування модулів процесу в ПЗ та БД;
  • Проводити навчання для користувачів;
  • Описувати процеси у відповідних регламентуючих документах та підтримувати в актуальному стані
Ми гарантуємо:

  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Корпоративні знижки для співробітників Компанії
  • Часткову компенсацію на професійне навчання та розвиток;
  • Оплата за результатами співбесіди;

Зацікавила вакансія?!

Тоді обов'язково зателефонуй намабо залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

Cookie-файли
Налаштування Сookie-файлів
Детальна інформація про цілі обробки даних і постачальників, які ми використовуємо на наших сайтах
Аналітичні Cookie-файли Відключити все
Технічні Cookie-файли
Інші Cookie-файли
Ми використовуємо файли Cookie для поліпшення роботи, персоналізації та підвищення зручності користування нашим сайтом. Продовжуючи відвідувати сайт, ви погоджуєтеся на використання нами файлів Cookie. Детальніше про нашу політику щодо Cookie.
Налаштувати Прийняти все
Cookies