Офіс


ОФІС

Менеджер напрямку "Пекарня ВВ, Хлібобулочні вироби"


Основні обов'язки:

  • Проведення переговорів з постачальниками, узгодження комерційних умов, контроль їх виконання.
  • Аналіз категорії товарів на ринку, пошук новинок та вдосконалення асортименту.
  • Розробка стандартів викладення товарів категорії та контроль за їх виконанням разом із мерчандайзингом.
  • Управління недопоставками, планування оплати постачальникам, контроль замовлень.
  • Проведення тендерів на закупівлю сировини для пекарні.
Вимоги:
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 5 років.
  • Досвід у сфері закупівлі та продажу хлібобулочних виробів.
  • Вміння проводити аналітику ринку
  • Знання принципів ціноутворення, організація промо-акцій.
  • Відповідальність, уважність до деталей, стратегічне мислення.
Ми пропонуємо:
  • Конкурентоспроможну заробітну плату.
  • Можливість професійного зростання та розвитку.
  • Роботу в динамічному та командному середовищі.
  • Корпоративне навчання і відвідування профільних заходів.
  • Надсилайте своє резюме та приєднуйтесь до нашої команди!

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Помічник юриста


Що ми від тебе очікуємо:

  • Базова юридична освіта (якщо є бажання — можемо навчати!)
  • Розуміння законів та нормативів
  • Вміння працювати з ПК (Office, Internet)
  • Відповідальність, організованість і бажання розвиватися 

Що ми пропонуємо:

  • Повна зайнятість (5-денний робочий тиждень)
  • Оплата, яку обговоримо на співбесіді
  • Молодий колектив, дружня атмосфера
  • Кар'єрне зростання та можливість навчання прямо на роботі 

Твоя робота:

  • Юридичне супроводження діяльності компанії
  • Робота з договорами та їх оформлення
  • Представлення інтересів компанії в державних органах
  • Ведення переписки з партнерами та державними органами
  • Постійний моніторинг змін у законодавстві та їх аналіз

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Старший оператор товарного обліку мережі


Що від Вас очікуємо:

  • Впевнений користувач ПК: 1С 8 УТП 8.2, MS Office Excel, MS Office Word.
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 5-ти років, у сфері роздрібної торгівлі від 2-х років
  • Уважність до деталей та відповідальне ставлення до роботи.
  • Вміння працювати з великим обсягом інформації.
  • Акуратність, відповідальність, уважність

Що буде входити у ваші обов’язки:

  • Аудит чинної системи товарного обліку
  • Розробка, узгодження та впровадження нових методик та практик товарного обліку
  • Навчання користувачів (як нових співробітників, так і чинних у разі впровадження змін).
  • Професійне оцінювання працівників; участь у створенні системи мотивації.
  • Участь у відкритті нових підрозділів Мережі (налагодження товарного обліку перед та безпосередньо після запуску).
  • Управління відділом віддалених операторів.

Що отримуєте Ви, працюючи з нами:

  • Повну підтримку та постійний зворотній зв’язок зі сторони керівництва та колег
  • Комфортні умови праці
  • Цікаву роботу з можливістю професійного розвитку;
  • Корпоративні знижки на кулінарію та випічку
  • Графік роботи: з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00
  • Офіс м. Харків або м.Луцьк
  • Готовність до відряджень у магазини мережі
Прохання в резюме вказувати рівень бажаної заробітної плати

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Категорійний менеджер

Що тобі потрібно буде робити:

  • Розробляти стратегію росту та масштабування ключових товарних категорій, щоб вивести їх на новий рівень.
  • Поглиблюватися в аналітику: вивчати тренди, поведінку споживачів, прогнозувати попит і вдосконалювати асортимент.
  • Будувати міцні відносини з постачальниками, вести переговори та налагоджувати вигідні партнерства.
  • Керувати запасами та логістикою товарів — бути в курсі кожного кроку.
  • Впроваджувати круті акції, знижки та промо-кампанії, щоб утримувати наших клієнтів у захваті.
  • Генерувати ідеї для покращення процесів і збільшення продажів — ти будеш впливати на кінцевий результат!

Ми шукаємо тебе, якщо ти:

  • Маєш досвід у продажах, закупівлях або управлінні категоріями (досвід в e-commerce — вітається!).
  • Не боїшся працювати з великими обсягами даних, і Excel для тебе — це не просто таблиця.
  • Легко аналізуєш ринок і розумієш, що хоче твій клієнт.
  • Тобі не чужі інновації, і ти завжди в пошуку оптимальних рішень.
  • Маєш лідерські якості та готовий до викликів.

 
Чому варто приєднатися до нашої команди?

  • Ми не просто працюємо, ми створюємо тренди. Ти отримаєш можливість не тільки керувати процесами, але й впливати на майбутнє компанії.
  • Ринок не стоїть на місці, і ми теж! Ми розвиваємося, а значить, ти будеш розвиватися разом з нами.
  • Дружня команда, з якою легко. У нас працює молодий та енергійний колектив, в якому завжди можна знайти підтримку.
  • Конкурентоспроможна зарплата та бонуси, які залежать від твоїх досягнень. Ти — важлива частина команди, і твій внесок цінується.
  • Гнучкість і свобода в рішеннях. Ми відкриті для нових ідей і не боїмося змінювати щось, якщо це дасть кращий результат.

 
Що ми чекаємо від тебе:

  • Бажання працювати на результат і досягати амбітних цілей.
  • Активність, креативність і відкритість новим підходам.
  • Способність бути лідером і працювати в команді.

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Категорійний менеджер (non food, хімія)


Ми очікуємо:

  • Досвід роботи в роздрібній мережі на аналогічній посаді від 2-х років;
  • Знання 1С, MS Office;
  • Знання обов’язкових вимог, щодо укладання договорів, навички ведення переговорів;
  • Володіння методами аналітики — АВС аналіз
  • Знання принципів ціноутворення
  • Нормативні та законодавчі акти
  • Вміння розставляти пріоритети і витримувати терміни і якість, націленість на результат, аналітичні здібності.
Функціональні обов’язки:

  • Асортиментна політика групи: стратегія розвитку групи, формування асортиментної матриці відповідно до потреб цільової групи покупців, ціноутворення
  • Робота з постачальниками: оптимізація портфеля постачальників, проведення переговорів, вдосконалення умов
  • Робота з акціями: планування, узгодження умов з постачальниками, аналіз ефективності
  • Аналіз конкурентів: асортимент, цінова політика, технології роботи з категорією
  • Аналіз показників ефективності: ABC аналіз, оборотність, товар без руху
  • Планування: участь у постановці планів на період, стратегія виконання
  • Аналіз глобальних/сезонних змін у категорії трендів
Ми пропонуємо:

  • Конкурентну заробітну плату та соціальні гарантії;
  • Можливість професійного зростання та розвитку;
  • Роботу в дружньому колективі та команду експертів;
  • Цікаві проекти та виклики для самореалізації;
  • Сучасний офіс у зручному місці.

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Технолог з впровадження продуктів у виробництво (кулінарія)


Що потрібно робити:

  • Впроваджувати нові кулінарні продукти у виробництво.
  • Навчати персонал на місцях для забезпечення високої якості продукції.
  • Контролювати дотримання технологічних процесів у торгових комплексах.
  • Брати участь у розробці нових продуктів та тестуванні інновацій.

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентну заробітну плату.
  • Компенсацію витрат на відрядження.
  • Можливість професійного розвитку та навчання.
  • Роботу в стабільній компанії з дружньою командою.
  • Участь у цікавих проєктах та впровадженні інновацій.
  • Локація: Харків
  • Графік роботи: Пн-Пт, 09:00—18:00
  • Відрядження: До 80% робочого часу (Харків, Харківська обл., Донецька обл.) 

Що ми очікуємо від вас:

  • Досвід роботи від 1 року у сфері харчових технологій.
  • Вміння працювати з технологічною документацією (рецептури, технологічні карти).
  • Впевнений користувач MS Office (Word, Excel), знання 1С.
  • Високі комунікативні навички, відповідальність, націленість на результат.

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Обліковець - ревізор товару


Запрошуємо талановитого ревізора приєднатися до нашої динамічної команди.


Що ми очікуємо від тебе:

  • Досвід роботи з ТЗД (бажано).
  • Знання асортименту продуктового рітейлу та основних тенденцій на ринку.
  • Впевнене володіння 1С 8.2 та Excel для ефективного ведення обліку та аналізу.
  • Навички роботи з сировиною пекарні та кулінарії: перерахунок за відомостями, разукомплектація п\ф та страв.
  • Комунікабельність та стресостійкість — здатність працювати в динамічному середовищі.
На цій посаді ти будеш:
  • Проводити планові інвентаризації на підрозділах компанії.
  • Формувати плани перерахунку для різних підрозділів.
  • Перераховувати всі залишки на складах, в магазинах, цехах та розподільчих центрах.
  • Перераховувати МШП та основні засоби в межах підприємства.
  • Працювати в обліковій системі 1С: формування та проведення документів інвентаризацій.
  • Вести роботу з ТЗД для підтримки точності обліку.
Що ми пропонуємо:
  • Роботу в компанії з можливістю кар'єрного зростання.
  • Навчання новим навичкам і розвиток у середині компанії.
  • Стабільну та своєчасну зарплату.
  • Зручний графік роботи.
  • Корпоративні знижки на кулінарію та випічку.
  • Дружню команду та підтримку колег.
  • Бонуси за приведених друзів.


Приєднуйся до нас та допоможи нашій компанії стати ще кращою! 

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Старший обліковець - ревізор товару


Запрошуємо старшого ревізора приєднатися до нашої команди в Харкові!


Що ми очікуємо від тебе:

  • Освіта середньо-спеціальна або вища.
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років.
  • Знання асортименту ритейлу, виробництва кулінарії, пекарні або м’ясного цеха.
  • Вміння працювати з 1С та MS Word, Excel.
  • Аналітичні здібності та увага до деталей.
  • Вміння організувати робочий процес та ефективно розподіляти завдання.
На цій посаді ти будеш:
  • Формувати плани згідно графіку та контролювати їх виконання.
  • Розподіляти завдання серед ревізорів та перевіряти їх виконання.
  • Проводити перевірки та коригувати дані.
  • Оптимізувати процеси інвентаризацій та мінімізувати помилки.
  • Стажувати нових кандидатів.
Що ми пропонуємо:
  • Роботу в компанії з можливістю кар'єрного зростання.
  • Навчання новим навичкам і розвиток у середині компанії.
  • Стабільну та своєчасну зарплату.
  • Зручний графік роботи.
  • Корпоративні знижки на кулінарію та випічку.
  • Дружню команду та підтримку колег.
  • Бонуси за приведених друзів.


Приєднуйся до нас та розвивайся разом з успішною компанією!

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Спеціаліст фінансового відділу з безготівкових операцій


Основні обов’язки

  • Ведення обліку безготівкових операцій
  • Проведення платежів за заявками та договорами
  • Щоденна перевірка залишків на рахунках, завантаження виписок у систему.
  • Контроль коректності платіжних документів та формування звітності.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта (економічна, фінансова, бухгалтерська).
  • Досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді.
  • Впевнене володіння 1С 8.2, MS Office, клієнт-банками; знання бухгалтерського обліку та нормативної бази України.
  • Уважність, відповідальність, дисциплінованість. 

Ми пропонуємо:

  • Офіс або віддалено за домовленістю
  • Компенсацію мобільного зв’язку та службових витрат
  • Пн-Пт, повний робочий день
  • Конкурентну заробітну плату
  • Можливість професійного розвитку та навчання
  • Знижки на товар в нашій мережі магазинів
  • Медичне страхування

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

 Технік

Запрошуємо талановитого техніка приєднатися до нашої динамічної команди.

Що ми очікуємо від тебе:
  • Досвід роботи на аналогічній посаді не є обов’язковим, але буде перевагою.
  • Навички роботи з інструментами: електричними, електровимірювальними, сантехнічними та слюсарними.
  • Знання систем електропостачання та основних принципів їх роботи.
  • Уміння виконувати ремонтні роботи: обладнання, сантехніки, а також дрібні загальнобудівельні та ремонтні завдання.
  • Наявність автомобіля є обов’язковою умовою.
На цій посаді ти будеш:
  • Підтримувати в належному стані обладнання та інженерні системи.
  • Виконувати плановий ремонт і дрібні загальнобудівельні роботи.
  • Усувати несправності, проводити слюсарні роботи.
  • Забезпечувати справний стан і безаварійну роботу інженерних мереж та електрообладнання.
  • Виконувати планово-попереджувальний ремонт відповідно до затвердженого графіка.
  • Виявляти причини зносу обладнання, вживати заходів для їх запобігання та усунення.
  • Ліквідовувати несправності, виконувати ремонт, монтаж і регулювання пристроїв.
  • Дотримуватись правил охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки.
Що ми пропонуємо:
  • Роботу в компанії з можливістю кар'єрного зростання.
  • Навчання новим навичкам і розвиток у середині компанії.
  • Стабільну та своєчасну зарплату.
  • Зручний графік роботи.
  • Корпоративні знижки на кулінарію та випічку.
  • Дружню команду та підтримку колег.
  • Оплачувані медичні огляди та фірмовий одяг.
  • Бонуси за приведених друзів.
  • медичне страхування працівників.


Приєднуйся до нас та допоможи нашій компанії стати ще кращою! 

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Керівник програми лояльності 


Ми очікуємо від Вас:

  • Високий рівень знань в сфері роботи з цифрами і показниками поведінки клієнтів
  • Досвід управління проектами комплексно від ідеї до реалізації
  • Досвід роботи з управління програмою лояльності - розуміння ключових процесів
  • Досвід від 1 року на аналогічній позиції в сфері ритейл, в будь-яких проявах: від продуктового до банків або сервісних компаній
  • Досвід управління командою

Вашими завданнями будуть:

  • Управління клієнтським активом і його максимальна монетизація
  • Підготовка програми лояльності до міграції на альтернативний процесинг
  • Розробка стратегії комунікації з клієнтами на основі позиціонування
  • Управління показниками ефективності програми лояльності
  • Ініціювання та управління завданнями по сегментації клієнтської бази
  • Запуск і розвиток партнерських проектів в рамках програми лояльності
  • Розвиток програми лояльності

Ми пропонуємо:

  • Участь в цікавих і різнопланових проектах
  • Роботу в Компанії з гнучкою корпоративною культурою, адекватним менеджментом і високою швидкістю прийняття рішень
  • Ми орієнтовані на сучасні тенденції ринку рітейлу, і тримаємо у фокусі високий рівень якості для наших клієнтів
  • Ми цінуємо ініціативність і заохочуємо прагнення до навчання і розвитку наших співробітників
  • Індивідуальний підхід в питаннях рівня компенсацій і бенефітів

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Менеджер з навчання персоналу


Ми очікуємо:

  • Досвід на аналогічній посаді від 2-х років, бажано в продуктовом рітейлі
  • Володіння сучасними методиками навчання
  • Використування результатів оцінювання співробітників, для створення наступних програм навчання, які б забезпечили їх подальший ріст та розвиток
  • Проведення он-лайн навчання, створення навчальних матеріалів, адміністрування учбової платформи дистанційного навчання
  • Досвід з використанням платформ для дистанційного навчання (Moodle, Zoom, Google Classroom тощо + досвід в інщіх LMS буде перевагою).
  • Знання принципів дизайну та оформлення презентацій (плюсом будуть навички відеомонтажу та створення інтерактивів) та навчальних матеріалів
  • Здатність ефективно використовувати технології в навчальних цілях та знання популярних програм для створення навчальних матеріалів (PowerPoint, Adobe Captivate, Articulate Storyline тощо).
Що потрібно робити:

  • Проведення навчання персоналу відповідно до вимог та стандартів Компанії
  • Розроблення навчальних програм, планів, практичних та семінарських занять з дисциплін відповідно до посад та інших матеріалів, що забезпечують якість підготовки працівників
  • Підготовка методичних матеріалів для навчання та атестації стажерів
  • Проведення поточного та підсумкового контролю знань працівників
  • Створення внутрішніх презентацій, методології та програми навчання відповідно до потреб компанії в різних форматі (pptx/SKORM)
  • Створення навчальних інструкцій
  • Адміністрація порталу навчання (LMS)
  • Створення інфографіки
  • Командний запуск системи дистанційного навчання
  • Розробка навчальних матеріалів для співробітників торговельної мережі
  • Проведення групового он-лайн навчання
Ми надаємо:

  • Цікаву роботу з можливістю професійного розвитку;
  • Участь в нових проектах;
  • Графік роботи гібрід
  • Дружний і залучений в спільну справу колектив;
  • Чекаємо в Команду цілеспрямованих і ініціативних менеджерів з навчання 

Зацікавила вакансія?! 

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Менеджер з персоналу (рекрутер)


ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Вища профільна освіта
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років обов'язково!
  • Володіння методиками підбору і оцінки персоналу
  • Досвід якісного закриття вакансій;
  • Володіння ПК (Office, Internet, 1С, Бітрікс 24 )
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Готовність до відряджень
Обов'язки:
  • Пошук і підбір лінейного персоналу;
  • Забезпечення укомплектованості підприємства працівниками необхідних професій та спеціальностей
  • Ведення первинного кадрового діловодства
  • Активна робота з порталами: job-сайти, соціальні мережі, професійні спільноти і форуми;
  • Участь в розробці профілів посад;
  • Створення стратегій закриття вакансій;
  • Робота в CRM системіБітрікс 24;
  • Моніторинг ринку праці
Ми гарантуємо:
  • Графік роботи 5/2 (09.00-18.00)
  • Знижки на товар в нашій мережі магазинів;
  • Часткову компенсацію на професійне навчання та розвиток;
  • Роботу в компанії, яка динамічно розвивається;
  • Оплата за результатами співбесіди

Зацікавила вакансія?

Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!

ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

Cookie-файли
Налаштування Сookie-файлів
Детальна інформація про цілі обробки даних і постачальників, які ми використовуємо на наших сайтах
Аналітичні Cookie-файли Відключити все
Технічні Cookie-файли
Інші Cookie-файли
Ми використовуємо файли Cookie для поліпшення роботи, персоналізації та підвищення зручності користування нашим сайтом. Продовжуючи відвідувати сайт, ви погоджуєтеся на використання нами файлів Cookie. Детальніше про нашу політику щодо Cookie.
Прийняти все Відмовитися від усіх Налаштувати
Cookies