Адміністратор
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:
- Досвід роботи на аналогічній посаді в рітейлі від 1 року
- Знання торгово-технологічних процесів
- Володіння ПК: Office, Internet
- Знання офісної техніки
- Лідерські та організаційні якості Ініціативність
ОБОВ'ЯЗКИ:
- Управління торговим персоналом
- Організація і контроль дотримання торгових процесів згідно стандартів
- Компанії Організація і контроль дотримання санітарних норм
- Забезпечення якісного обслуговування покупців
МИ ПРОПОНУЄМО НАСТУПНІ ПЕРЕВАГИ:
- Роботу в компанії, яка активно розвивається і надає можливості для кар'єрного зростання.
- Можливість розвиватись всередині компанії і отримувати нові навички та знання.
- Роботу у зручному місці - найближчому до вашого дому супермаркеті.
- Своєчасну та стабільну заробітну платню.
- Корпоративні знижки на кулінарію та випічку.
- Дружній колектив та підтримку колег.
- Бонуси за приведених у компанію друзів.
Зацікавила вакансія?!
Тоді обов'язково зателефонуй нам або залиш заявку за посиланням - відправити резюме і ми обов'язково тобі передзвоним!